Saturday, August 22, 2009

Doktor Homeopathy Berkhidmat Tanpa Batasan



Dr Nik Omar adalah seorang tokoh terbilang homeopathy di malaysia, jasa beliau dalam mengembang dan membangun Homeopati di Malaysia telah mendapat pengiktirafan dari badan-badan homeopati seluroh dunia. walaupun ada tokoh-tokoh homeopati lain, namun Dr Nik Omar tetap tokoh no 1 di Malaysia dalam dunia perubatan Homeopati.

beliau telah menubohkan Pasukan sukarelawan Homeopati Malaysia yang pertama di dunia dimata pasukan ini telah berkhidmat di merata dunia termasuk di Afghanistan, Pakistan, Sri Lanka, Thailand, Malaysia, Indonesia dan lain-lain.
Anda boleh baca jasa-jasa pasukan ini dalam laman
http://persatuanmerh.freehomepage.com

Tidak ada tokoh homeopati di Malaysia yang amat berjasa dari Dr Nik Omar dan rakan-rakannya dalam Persatuan pengamal Perubatan Homeopathy Berdaftar Malaysia. Kerana jasa-jasa beliau yang banyak , beliau telah dianugerahkan beberapa sijil seperti Sijil Khidmat bakti, Gelaran Knighthood of malta, Lord pandir atau pendita, Star of Asia, Huang Ti yellow Emperor Award dan lain-lain.

Tenatunya banyak orang homeopati yang iri hati diatas kejayaan beliau.

Foto: Dr Mohamed Ali hamzah, Setiausaha Agong ke 2, MRHP tahun 1987 - 1990, foto sewaktu beliau berkhidmat dengan Pasukan sukarelwan MRHP malaysia di Afghanistan 1988

No comments:

Post a Comment